The Town of Odyssey
http://thetoo.com/

Post about the person AFTER You
http://thetoo.com/viewtopic.php?f=175&t=26341
Page 1 of 52

Author:  Marvin D. [ Tue Jun 29, 2010 10:09 am ]
Post subject:  Post about the person AFTER You

\:D/

v Hates pickles

Author:  Sapphire [ Tue Jun 29, 2010 10:19 am ]
Post subject:  Re: Post about the person AFTER You

Nope! :D

↓ is online.

Author:  Galaxy X [ Tue Jun 29, 2010 11:13 am ]
Post subject:  Re: Post about the person AFTER You

Yup!

v loves the color pink.

Author:  Marvin D. [ Tue Jun 29, 2010 11:49 am ]
Post subject:  Re: Post about the person AFTER You

DIE!!!

↓ laughs a lot

Author:  Galaxy X [ Tue Jun 29, 2010 11:50 am ]
Post subject:  Re: Post about the person AFTER You

Kinda


v hasn't talked to me in a long time.

Author:  American Eagle [ Wed Jun 30, 2010 12:41 am ]
Post subject:  Re: Post about the person AFTER You

Nope!

V will be a user who has already posted once in this thread.

Author:  Galaxy X [ Wed Jun 30, 2010 8:22 am ]
Post subject:  Re: Post about the person AFTER You

Correct.


v Still hasn't talked to me in a long time...

Author:  Joyfully [ Wed Jun 30, 2010 10:42 am ]
Post subject:  Re: Post about the person AFTER You

very true!

v Isn't my friend....

Author:  Marvin D. [ Wed Jun 30, 2010 10:59 am ]
Post subject:  Re: Post about the person AFTER You

WAHT?! WAHT?!!!! WHAAT?!

v has signed in hidden

Author:  ric [ Wed Jun 30, 2010 11:07 am ]
Post subject:  Re: Post about the person AFTER You

Nope, I used to though. ;)
v is a college student.

Author:  Marvin D. [ Wed Jun 30, 2010 11:16 am ]
Post subject:  Re: Post about the person AFTER You

I said has signed in, which means ya have!

v hates tennis

Author:  ric [ Wed Jun 30, 2010 11:19 am ]
Post subject:  Re: Post about the person AFTER You

Marvin D. wrote:
WAHT?! WAHT?!!!! WHAAT?!

v has signed in hidden

Hmmmmm..... ;)

Nope, I love tennis.

v lives in Colorado.

Author:  Marvin D. [ Wed Jun 30, 2010 11:46 am ]
Post subject:  Re: Post about the person AFTER You

WRONG! You do though..

I said HAS signed in.

v is older than 15

Author:  Whitty Whit [ Wed Jun 30, 2010 11:48 am ]
Post subject:  Re: Post about the person AFTER You

yep.


v likes to play chess by himself

Author:  Stop Wooton' Around [ Thu Jul 01, 2010 1:15 am ]
Post subject:  Re: Post about the person AFTER You

Creepy I do like to play chess against myself!!!!!

v Is not a 7ft female!

Author:  Musical Shutterbug [ Thu Jul 01, 2010 9:15 am ]
Post subject:  Re: Post about the person AFTER You

Uh, no I'm not. Not even close. :anxious:

V Really likes the ToO.

Author:  mdetective12 [ Thu Jul 01, 2010 9:18 am ]
Post subject:  Re: Post about the person AFTER You

Yes I do!!!

v is online

Author:  Musical Shutterbug [ Thu Jul 01, 2010 9:19 am ]
Post subject:  Re: Post about the person AFTER You

Yup!

V Likes tacos.

Author:  Marvin D. [ Thu Jul 01, 2010 9:26 am ]
Post subject:  Re: Post about the person AFTER You

Is right! They PWN!

↓ hates rock

Author:  mdetective12 [ Thu Jul 01, 2010 9:29 am ]
Post subject:  Re: Post about the person AFTER You

wrong! I LOVE rock!

v has a swimming pool in their backyard

Page 1 of 52 All times are UTC - 7 hours [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/